loading...
فروشگاه محصولات مذهبی
حسن اسماعیلی بازدید : 372 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

(خانه های خودرا به تلاوت قرآن روشن سازید)
مجموعه ای کمیاب وبی نظیر
مجموعه ای ازشانزده قاری مطرح جهان اسلام که قرآن راباصوت تلاوت میکنند.

دراین مجموعه قاریان جهانی همچون استادعبدلباسط عبدالصمد که قرآن راباصدای دلنشین خود ، به سبک قرآن باصوت ، تلاوت میکند و همچون قاریان دیگر:

دراین مجموعه دریک لوحه فشرده (DVD) که دردوبخش می باشد:

بخش اول





بخش دوم






دراین مجموعه ازهریک ازاساتید قرآن 15 تا سوره خوانده شده از قرآن کریم به سبک قرآن باصوت از آنها گردآوری شده است به عبارت دیگر یعنی شانزده قاری که ازهرکدام پانزده اثر دراین مجموعه می باشدیعنی میشه 240 سوره که باشانزده صدای مختلف دلنشین دراین مجموعه بی نظیرگنجانده شده است

فروشنده: امین

قیمت: 5,800 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید آثار شانزده قاری ((قرآن با صوت)) مطرح جهان اسلام، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


حسن اسماعیلی بازدید : 351 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ترتيل كامل قرآن كريم همراه با متن و با صداي استاد عبدالباسط و استاد علي عجمي

نمايش ايات هر سوره به صورت تفكيك شده

قابل اجرا بر روي كامپيوتر و دستگاه هاي پخش MP3

2CD

فروشنده: فروشگاه اينترنتي بردكو

قیمت: 4,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید ترتيل قرآن - 3، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


حسن اسماعیلی بازدید : 315 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ترتيل كامل قرآن كريم همراه با متن و با صداي استاد شحات محمد انور و استاد مصطفي اسماعيل

نمايش ايات هر سوره به صورت تفكيك شده

قابل اجرا بر روي كامپيوتر و دستگاه هاي پخش MP3

2CD

فروشنده: فروشگاه اينترنتي بردكو

قیمت: 4,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید ترتيل قرآن - 1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

حسن اسماعیلی بازدید : 293 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار توشه تبلیغ حجت الاسلام قرائتی

شماره مجوز : 8525-3211

حاصل ۴۰ سال تبلیغ حجت الاسلام قرائتی در نرم افزار "توشه تبلیغ"

تهیه شده در یک عدد دی وی دی
قابل پخش فقط در کامیوتر
نرم افزار توشه تبلیغ مجموعه فیش های تحقیقاتی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در طول ۴۰سال تبلیغ منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
نرم افزار توشه تبلیغ مجموعه فیش‌های تحقیقاتی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در طول ۴۰ سال تبلیغ در قالب لوح فشرده در اختیار عموم مردم قرار گرفت. این لوح فشرده شامل حدود ۵۰۰ موضوع است که توسط مركز فرهنگی درس هایی از قرآن تهیه و توزیع شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی با اشاره به اینکه از سال ۵۸ به دستور شهید مطهری به تلویزیون رفته است و تاكنون حدود ۳۰ سال به طور مداوم در سیما برنامه "درس هایی از قرآن" را برای عموم مردم بیان كرده است، گفت: این مباحث آنچنان طرح و ارایه شده است كه عموم مردم آن را بفهمند و خواص نیز این مباحث را بپسندند.
وی افزود: ۷۰ درصد مباحث برنامه درس هایی از قرآن از آیات قرآن، ۲۰ درصد از روایات و احادیث و ۱۰ درصد آنها نیز شامل تمثیلات بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با اشاره به گردآوری فیش های مباحث درس هایی از قرآن در یك لوح فشرده و ارایه آن به عموم مردم گفت: این مباحث به صورت الفبایی تنظیم شده و برای اهل قلم و مبلغان نیز مفید است.
وی اظهارداشت: مجموعه مباحث تلویزیونی درس هایی از قرآن که حدود ۲۴۰۰ سخنرانی است در پنج لوح فشرده با عنوان بلاغ گردآوری شده است و در اختیار عموم مردم قرار دارد این در حالی است که این لوح فشرده ها قفل ندارد و هركس مایل باشد می تواند آنها را تكثیر كرده و در اختیار عموم مردم قرار دهد.
مولف تفسیر نور قرآن با اشاره به اینکه مجموعه درس هایی از قرآن در حال تدوین برای تبدیل شدن به كتاب است درخصوص تفسیر نور گفت: تفسیر نور مجموعه مباحث تفسیری در رادیو بوده است كه به ۲۲ زبان در حال ترجمه است.
وی خطاب به نویسندگان، علما و اهل قلم گفت: همه تفكرات و اندیشه هایتان را یادداشت كنید. قلم و كاغذ نباید از اهل علم جدا باشد. همه آثارتان را در اختیار همه بگذارید تا خداوند به شما و آثارتان خیر و بركت بدهد.

فروشنده: سام

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید نرم افزار توشه تبلیغ حجت الاسلام قرائتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


حسن اسماعیلی بازدید : 283 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بسته کامل قرآن در موبایل در یک CD

قابل اجرا بر روی تمامی گوشیهای همراه که از فایلهای مالتی مدیا پشتیبانی می کنند


ترتیل کامل قرآن با صدای اساتید برجسته


1. پرهیزکار

2. عبدالباسط

3. احمد عجمی

همراه با بیش از 60 تلاوت مجلسی از 17 قاری برجسته قرآن کریم

فروشنده: جهان

قیمت: 5,000 تومان


روش خرید: برای خرید بسته کامل قرآن در موبایل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




درباره ما
این فروشگاه مخصوص محصولات فرهنگی و مذهبی می باشد و متعلق است به سایت ضهور www.hassan20.rzb.ir امید وارم که محصولات این سایت مورد توجه شما عزیزان قرار گیر در پناه امام زمان (عج)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام دسته از محصولا باید اضافه شود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 14,641
  • بازدید کلی : 57,383
  • کدهای اختصاصی